Friday, February 14, 2014

දං කඩපු ළමයි මගේ අතටම අහු උනා....

පාර ලගම තියෙන අපේ දං ගහෙන් ගෙඩි කඩන්න ලැස්ති වෙලා හිටියා ලමයි කිපදෙනෙක්..... මල්ලිලා විතරක් නෙමෙයි නංගිලත් වැටෙන් රින්ගලා වත්ත ඇතුලට හිමින් ඇවිල්ලා වට පිට බල බල දං කඩනවා මම දැක්කා. අහන්නේ කරන්නේ නෑ... එහෙම දං කඩද්දි මම ඒ හරියට හිමින් ඇවිදගෙන ගියා.. මාව දැක්ක විතරයි ඒ අය කලබල වෙලා දුවන්න ලෑස්ති උනා.. පස්සේ මම කිව්වා ඒ අය කඩපු දං වලින් ටිකක් මටත් දෙන්න කියලා.. පස්සේ මටත් දුන්නා, ඊට පස්සේ මම කිව්ව දං කඩාගන්න හැබයි අහල කඩන එක තමයි හොද කියලා... එහෙම කියලා මම එන්න ආවා... ඊට පස්සේ නොකියා දං කඩනවා මම දැක්කේ නෑ...

දවසක් මම දැක්කා මල්ලිලා කිපදෙනෙක් අපේ දං ගහෙන් හිමින් සැරේ ගෙඩි කඩනවා... මම වෙලාවයි කවුද කියලා නෝට් කරගත්තා.. මම හිතුව කලින් වගේ වචනයෙන් දෙකෙන් කතාව ඉවර නොකර අඩුම ගානෙ එක්ක්නෙක් අල්ලගෙන පොඩ්ඩක් ප්‍රශ්න කරන්නත් ඕන කියලා... නැත්නම් ඕක වැරද්දක් කියලා තෙරුම් යන්නේ නෑ.. එහෙම වෙන තාක් කල් ඔය වැඩේ වෙනවා.. හැබයි මේ කලින් අය නෙමෙයි වෙන කිපදෙනෙක්... පස්සේ පහුවදා මම හැන්ගිලා ඉදලා ඊලග ගහෙන් දං කඩන්න ලැස්ති වෙනකොටම ගියා...

ඒ වෙලේ අනිත් මල්ලිලා දෙතුන්දෙනා ගියා, එක්කෙන්ක්ව අතින්ම අල්ල ගත්තා... ඒ මල්ලි අපේ ඉස්කොලේ කෙනෙක්... පස්සේ ඒ මල්ලිගේ කුඩේ අතට ගත්තා... අරන් ඇහුවා මල්ලි මොක්ද කරන්න ගියේ කියලා... කිව්වා දං කඩන්න ගියේ කියලා.. පස්සේ මම ඇහුව ඇයි කඩන්නේ කියලා... කන්න කිව්වා...ඇයි කන්නේ කියලා මම ඇහුවාම ආසාවට කිව්වා...

දං තියෙන්නේ කොහෙද...? ඇහුවාම දං තියෙන්නේ දං ගහේ කිව්වා.. ඔයා දං කඩන්න හදපු දං ගහ තියෙන්නේ කොහෙද කියලා ඇහුවාම කිව්ව මෙහේ කියලා... මේක කාගේ වත්තද...? කියලා මම ඇහුවාම ඒ මල්ලි කිව්වා මෙක ඔයාලැ වත්ත කියලා... ඒ පාර මම කිව්වා මමත් ආසයි දං කන්න හොදයි මම ඔයාලැ ගෙදර ඇවිත් ඔයාලට නොකියා ඔයාලැ වත්තේ ගහකින් දං කඩනවට ඔයා කැමතිද කියලා.. නෑ කිව්වා, ඒ පාර මමත් කිව්වා ඒ වගේම තමයි මල්ලි අපිත් කැමති නෑ අපිට නොකියා අපේ ගහෙන් දං කඩනවාට කියලා...

ඒ එක්කම මම කිව්වා ප්‍රින්සිපල් සර් දැනගත්තොත් මොනව වෙයිද සර්ගේ ඉස්කොලේ ලමයි හොරෙන් වතුවලට පැනලා දං කඩනවා කියලා ඇහුවා... උත්තර නෑ.. ඒ පාර මම කිව්ව සර් ට කියන්න ඕන ඉස්කොලෙ ලමයින්ගේ හැටි කියලා... පස්සෙ ඒ මල්ලි කිව්වා අනේ අය්යේ එපා අදට සමාව දෙන්න කියලා.. ඒ පාර මම ඇහුවා ආයෙම මෙහෙම දෙයක් වෙයිද කියලා, ඒ පාර ඒ මල්ලි කිව්වා නෑ නෑ අය්යේ ආයෙ වෙන්නෙ නැ කියලා... පස්සේ මම කිව්වා මම ඔයාට මෙ දෙවල් කිව්වෙ ඔයා මේ වරදින් වලක්වන්නයි, එ දේ ඔයාට පස්සේ තෙරෙයි.. අහල දං කඩන්න කමක් නෑ කියලා... පස්සේ මම ඇහුවා මාත් එක්ක තරහද කියලා, නෑ කිව්වා... පස්සේ මම කුඩෙත් දුන්නා.. ඒ මල්ලි යන්නම් කියලා ගියා.. ඊට පස්සේ දං කඩනවා දැක්කේ නෑ කිපදෙනෙක් අහල කැඩුවා.. පස්සේ දවසක ඒ මල්ලිව මට ටවුන් එකෙදි හම්බ උනා... මම ඇහුවා මල්ලි කොහොමද එදා සිද්දියට මාත් එක්ක තරහ නෑනේ...? කියලා, ඒ මල්ලි කිව්වා අනේ නෑ තරහක් නෑ.. අය්යා කලේ හොද වැඩක් මට ඒ දේවල් තෙරුනා කියලා...

මමත් පොඩි කාලෙ ඉදන්ම දං වලට කැමති, අදටත් මම කනවා... මට අමතක නෑ ලමා කාලේ මම ආස කලා වගෙම තමයි ඒ වයසේ අනිත් අයත්...හැමොම කඩන ඉස්කොලේ ගහකින්, ගෙදර ගහෙන් කඩා ගත්තා මිසක් එහෙම වතු වලට පැනල කඩන්න ගිහිල්ල නෑ මම. ලමයෙක් දං ගෙඩියක් කඩා ගත්තා කියලා ඕක ප්‍රශ්නයක් කරගෙන කතා කරන්න ගියා නෙමෙයි... එත් ඒ දං ගෙඩිය පොඩි උනත් ඒ වැඩේ අහු වෙන්නේ සොරකමට. දං ගෙඩිය තියෙන තැන වෙන දෙයක් තිබ්බත් වෙන්නේ හොරකම... දං ගෙඩියක් හොරෙන් ගත්තට කිසිම දෙයක් නොවෙන්න පුලුවන්, එත් දං ගෙඩිය වෙනුවට වෙන දෙයක් තිබ්බ නම් දං ගෙඩිය ගත්ත පුරුද්දට ඒ දේත් ග්ත්තනම් දඩුවම සමහරවිට අවුරුදු ගානක් හිරෙ සිටීමක් වෙන්නත් පුලුවන්... පොඩි දෙයින් තමයි ලොකු දෙවල් වලටත් මග පෑදෙන්නේ. එ නිසා වැරැද්ද පොඩි උනත් ඒ දේ වෙන්න තියෙන ඉඩ වලක්වල ඒ දේවලින් ලමයිව ඉවත් කිරීම අපේ වගකීම වෙන්න ඕන...

No comments:

Post a Comment