Wednesday, April 11, 2018

රාජකාරි කිරීමේදී සිදුවිය හැකි ප්‍රමාදය



රාජකාරි කිරීමේදී ප්‍රමාදයන් විය හැකිය. එසේ නම් ඒවා යුක්ති සහගත ප්‍රමාදයන් විය යුතුය. එසේම ප්‍රමාදයක් වේ නම් වෙනත් ප්‍රායෝගික වැඩ පිළිවෙලක් මගින් ඊට හැකිතාක් දුරට පිලියමක් යොදන්නට උනන්දු විය යුතුය.

රජයේ සේවකයන් නම් මේ පිළිබද විශේෂ අවධානය යොමු කල යුතුය.

රජයේ සේවකයන් මෙන් අප යම් නිශ්චිත කාර්යාලයක පැය 8 ක් රාජකාරි නොකලද උසාවියේ පෙනී සිටීමට සුදානම්ව පැමිනෙද්දී එයට සහයක් වශයෙන් අවශ්‍ය කාරණයක් ලෙස දෛනික නඩු ලැයිස්තුව ( case list ) හැදින්විය හැකිය ...

එමගින් අපගේ නඩුව ඇත්තේ කවර උසාවියේද, කවර අවධියේද ( step ) නඩු කීයකට පසුව ගනු ඇතිද ආදී කාරනා පිලිබදව අවබෝධයක් ගෙන වැඩ කටයුතු සැලසුම් කරගැනීමට හැකිවේ ...

එම ලැයිස්තුව අධිකරණ කටයුතු ඇරඹෙන්නට සැලකිය යුතු වෙලාවකට කලියෙන් ප්‍රදර්ශනය කර තිබුණේ නැති නම් ඉහත කි කාරනා සැලසුම් කරගනිම්දී නීතිඥවරුන් වශයෙන් යම් අපහසුවකට පත්වේ ...

එය සිය රාජකාරි ප්‍රමාදය නිසා ඇතිවන්නේ නම් එය හැකිතාක් දුරට වළකන්නට හැකි සියලු පියවර ඊට අදාළ කාර්ය කර්තව්‍ය කරනා රජයේ සේවකයන් විසින් ගත යුතු නොවන්නේද ...

No comments:

Post a Comment