Thursday, November 22, 2018

කාර්යක්ෂම විය යුතු රාජ්‍ය සේවය

අධිකරණයේ එක්තරා කාර්යාලයකට මා යම් අවශ්‍යතාවක් උදෙසා ගියමුත් එහි දොර වසා තිබුණි ( ස්ථිරව වසා නොතිබුණි, මද වේලාවකට එම ස්ථානයෙන් බැහැරව ගිය වගක් ඒ අනුව පෙනෙන්නට තිබුණි )

රාජකාරි වේලාවේ එහි සිටිය යුතු අය එයින් බැහැරට ගොස් ඇත්තේ කවර හේතුවක් මතද නැවත පැමිණෙන්නේ කීයටද ලෙසින් කිසිදු දැන්වීමක් ද සටහන් කිරීමක් හෝ නොතිබුණි.
අහලින් පහලින් විමසීමක් කළ ද හරියටම තොරතුරක් ලබා ලබා ගැනීමට ද නොහැකි විය.

ඒ අනුව එතැන රැදී සිටිම ආරම්භ කරන ලදි.

සේවයක් ලබා ගැනීම වෙනුවෙන් අවස්තාව එනතෙක් රැදී සිටීමේ ගැටලුවක් නැතත් ඒ සේවය ලබා ගැනීමට හැකිවේදැයි දෙගිඩියාවෙන් යුතුව රැඳී සිටීමට සිදුවේ නම් එය කණගාටුදායක තත්වයකි.

එම කාර්යාලයෙන් සේවය ලබා ගැනීම සඳහා තවත් පිරිසක් පැමිණ සිටි අය අතර නීතීඥතුමියක් ද විය. ඇය තවත් ස්ථානයකට ගොස් ඒ පිළිබඳව විමසීමක් කර තිබුණි.

ඒ අනුව රෙජිස්ට්‍රාර් මහත්මියක් පැමිණ සිදුවූ ප්‍රමාදයට කනගාටුව පළකර කරුණු පැහැදිලි කල අතර ඒ අනුව අපගේ කාර්යයන් අද දින සිදු කරගැනීමට නොහැකිව යන බව පෙනී ගිය නිසාවෙන් ඊළඟ සතියේ දිනක ඒ කාර්යය සඳහා පැමිණීමට තීරණය කළෙමි.

ආ කාරණය අද කරගැනීමට නොහැකිව තව දිනකට කල් යෑම එක් ගැටලුවකි.

එයත් සමග තවත් කාරණා 2 ක් විශේෂ අවධානයට ලක් කළයුතුව ඇත.
1. එම කාර්යාලයට සේවය ලබා ගැනීම සඳහා පැමිණෙන අයට අද දින සේවය ලබා ගැනීමට ප්‍රමාදවීම ගැන හෝ නොහැකිව යාම ගැන හෝ පූර්ව දැනුම්දීමක් කර නැත.
එනිසා ,,,
2. කාර්යාලය ස්ථිරව වසා නොමැති වීමෙන් අද දින සේවය ලබා ගැනීමට හැකිවනු ඇතැයි යන විශ්වාසයෙන් එහි පැමිණෙන අය නිකරුණේ කාලය වැයකරමින් රැදී සිටීම.
කාලය නම් කාගෙත් කාලයයි ...

මෙවැනි දෑ පිළිබඳව රජයේ ආයතන / කාර්යාල විශේෂයෙන් අධිකරණය ආශ්‍රිතව පවතින කාර්යාල වඩාත් සැලකිලිමත් විය යුතුව ඇත.

ඒ මන්ද යත් ,,,

තමාගේ අයිතීන් කඩ විමකදී ජනතාව අවසාන වශයෙන් පිලිසරණ පතා එන ස්ථානය වෙද්දී එයට සම්බන්ධ සියලුම අංශ, ආයතන සාමූහිකව එවැනි ජනතාවගේ ප්‍රශ්න කෙරේ සංවේදීව බැලීමත් ඒ වෙනුවෙන් දිය යුතු උපරිම දායකත්වයත් ලබා දිය යුතු වන නිසාවෙනි!!!

No comments:

Post a Comment